CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, February 16, 2009

alkisah kazenku


majlis pertunangan Burn N weda!!



location:ts 226
mood:pikir psl bisnes
lagu:coba(faizal tahir)
minuman:air kosong

pada 14februari 2009*tarikh xnk kalah* berlangsunglah majlis persandingan kazen yg sewel ini..Burn namenya.Bertunang gak ko akhirnya ek..Majlis ni berlangsung di Kluang johor.Antara yang mengOFFERkan diri mengikut adalah:

*pak long n family
*uncle ikhlas n family
*cik diah n family
*uncle zul n family
*jayZ n beyonce family*bg sape yg phm*(family aku!)
*pak andak n family
*pak uda n family
*pak uteh n family
*member2 burn
*abg long n family
*kawan2 paklong

overall yg pergi sebanyak 11 biji kereta*beshh wooo konvoi ramai*.
family aku ekceli tgu kt kluang je coz drg dtg segamat*amik aku kt uitm* dulu n stay kt sana
kirenya family aku dtg awal sehari...
majlis berlangsung dgn selamat dan abis dgn jayanya*da mcm pesta ape da ayat aku ni*
lelaki memberi 6 hantran n pihak perempuan membalas dgn 8 hantaran*if xsilap la*
xtaw lg nk borak2 ape ag!korang tgk jela pix2 yg ade kt bwh2 nie

SELAMAT BERTUNANG N MOGA2 SAMPAI KE JINJANG PELAMIN N KE AKHIR HAYAT BRO BURN!!!


*sesi pancing memancing*


hantaran phk lelaki*mak aku yg buat ni*ade bakat gak beyonce ni ek*
*sape kate beyonce boleh menyanyi je*

hantaran dari pihak perempuan
*acara yg aku nanti2kan* :P

tulah jela yg aku leh ceritakan~
chow~!!

0 comments: