CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, March 2, 2011

3rd march

morning2..

bosan okay..
sejak berada di puncak perdana..
aku semakin rajin memblogger..
wanna noe y?
becoz its damn bored here..

puncak perdana..
tempat yg tidak se gah nama..
haha..
but tis is the place yg aku kena spend around 2 years for finish my degree...
n my parens srh cont master if dpt...
ntah..
now da 23...abis deg 25..then master lg..bila ntah aku na kerja..
:(
na kahwin cepat nie..
*syg...terpaksa la u tunggu lama ckit k*..
hahaha...

degree aku da totally berubah..
cuma kadang2 je ter skip class..
*kdg2 okay*
aku mmg na smbg master..
n aku na fly if dpt rezeki for futher study kt oversea..
aku da jumpa lecturer yg handle scholar for master..
*semangat bukan :P*
she said ada 3 tempat..
1.aussie(IDAMANKU)
2.thailand(xjauh mana pon..mcm xfeel je :P)
3.singapore*mcm boleh balik hari je :p *

biarlah org nak kata aku ape..
semangat or poyo ke..
tis is my future plan..
*xsalah merancang*
aku na bukti pada semua org..
*my family terutamanya*
dgn apa yg aku lalui sepanjang diploma..
*kenangan pahit,hancurkan hrpn parents,mcm2 lg*
aku nak memberi suatu hadiah kepada kedua ibubpa aku...
aku na tebus balik kesilapan aku..
yes..
tis is my promise..


ok..
malas na ckp byk..
c ya!