CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, April 29, 2009

bola..bola..bola!!!





location:ts 226
mood:ngantuk(xtdo dari semalam)
minuman:nescafe
lagu:(akan feat snoop dog)i want love u*dirty version*


DARI SEGAMAT KE BUKIT JALIL!!!



sound crazy huh!!
but 2 la yg aku buat on 25 april 2009
hahaah
kitaorg bertolak pada pukul 1230 cm2
dalam keta untuk bola trip adalah

:awe(kelantan fan)
:syafiq(kelate fan)
:peter(org selangor tp sokong kelantan*cam sial*)
:pulu(SELANGOR fan)
:mirul(SELANGOR fan)

mcm pelik kan dua penyong satu kereta
hahaa
UNITE gile!!
sampai ke kayl aorund 4 cm2
ikut jln dalam*savin duit*
pas2 kazen aku call ajk lpk rumah die coz auntie aku da msk*savin duit beh*
hahahahaah
pas2 sempat gak dak2 ni berendam dlm pool kt rumah kazen aku
hahaah
pas2 around 5.45 gerak g stadium
d ramai gyle org
aku sempat shoppin beli bendera
org sgt ramai k*penuh mehh stadium*
kedua2 fan menunjukkan sikap yg baik*mercun n baling2 biasa la kan*
kelantan score dulu melalui mohd farhan pada first extra time
aku da cuak da tyme 2
kelantan fan da start menganjing2
hahaha
tp tyme extra time kedua
hero selangor amri yahya score plak!!
draw!!!
pas2 penalti
atas pengalaman!!
selangor dpt score sume
n kelantan miss melalui indra n sape ntah srg lagi*xnk kenal pon*
time celeb2 ngn pemain selangor
amri cmpk topi die kt aku
n aku dpt!!!
wuhuu!!!!!!
after bola ktorg lpk2 kt down cheras
shisha sume
n aku still pakai joker hat amri 2
hahaa
sume org pandang je
pedulik ape aku
janji menang!!
berbaloi dtg dari jauh!!!
hahahah
pas2 dlm kol 3 ktorg pulang ke segamat
n aku ttdo dlm keta
sedar2 da nk smpi segamat
pas2 smpi je aku terus tdo seharian!!!

GO SELANGOR
GO SELANGOR!!!!!


b4 berendam
aku kt tmpt selangor fan(exclusive seat)

luar padang kami kawan,dlm stadium kami musuh

0 comments: